    From: "Robert J." <r...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Probelm z ustaleniem winnego kolizji
    Date: Mon, 5 Dec 2005 10:32:13 +0100

    > Pytałem czy miał obowiązek się zatrzymać przed skrętem w lewo czy nie.

    A kogo Ty pytasz? Zapytaj siebie, bo już trzeci raz prosisz o odpowiedź na
    pytanie, na które można odpowiedzieć tylko widząc to skrzyżowanie. Jeśli
    twierdzisz że są tam światła to na pewno nie miał obowiązku zatrzymywać się
    jeśli z przeciwka nic nie jechało, a na przejściu nie było pieszych.
    Zatrzymać się ma obowiązek np. jeśli stoi STOP przed skrzyżowaniem. Pomijam
    fakt wjechania przez niego na żółtym świetle, bo to akurat Twoje zdanie.
    Ciekaw jestem jak zdołałeś zauważyć sygnalizator jeśli układ ulic jest taki,
    jaki narysowałeś :-))). Masz niezły kąt widzenia :-)))