  • Data: 2005-12-05 18:48:38
    Temat: Re: Probelm z ustaleniem winnego kolizji
    Od: "SG" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Robert J." <r...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:dn11ev$82b$1@opal.futuro.pl...

    > A kogo Ty pytasz? Zapytaj siebie, bo już trzeci raz prosisz o odpowiedź na
    > pytanie, na które można odpowiedzieć tylko widząc to skrzyżowanie. Jeśli
    > twierdzisz że są tam światła to na pewno nie miał obowiązku zatrzymywać się
    > jeśli z przeciwka nic nie jechało, a na przejściu nie było pieszych.
    > Zatrzymać się ma obowiązek np. jeśli stoi STOP przed skrzyżowaniem. Pomijam
    > fakt wjechania przez niego na żółtym świetle, bo to akurat Twoje zdanie.
    > Ciekaw jestem jak zdołałeś zauważyć sygnalizator jeśli układ ulic jest taki,
    > jaki narysowałeś :-))). Masz niezły kąt widzenia :-)))

    To nie kwestia kąta widzenia tylko kwestia dwóch rzeczy 1. zauważenia faktu że
    w momencie kiedy ruszałem w lewo światło które widziałem (na kierunku B)
    było czerwone, a w momencie kiedy mnie puknął to samo światło było już zielone,
    2. tego że znam te skrzyżowanie i wiem ile czasu na nim pali się żółte na kierunku A
    - około 5-6 sek.

    Ale to szczegół :)

    Pozdrawiam,
    Sławek