  • Data: 2005-12-04 14:41:42
    Temat: Re: Probelm z ustaleniem winnego kolizji
    Od: "SG" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Leszek" <l...@h...fm> napisał w wiadomości
    news:dmuukb$qke$1@opal.icpnet.pl...

    > Użytkownik "SG" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > On "rozpędem" pokonał zakręt a następnie przejechał 25 metrów a ty nie zdążyłeś
    > przejechać 3 metrów.
    > Potrenuj sobie w odludnym miejscu albo odpuśc sobie jazdę samochodem. Stanowisz
    > zagrożenie dla innych. Zresztą za spowodowanie zagrożenia dostałeś mandat.
    > Przemyśl to.

    Pytałem czy miał obowiązek się zatrzymać przed skrętem w lewo czy nie.
    Wiesz - to odpowiedz na to konkretne pytanie. Bo jak na razie skupiasz sie
    na wszystkim poza konkretną odpowiedzią na konkretne pytanie. Zamiast
    wymądrzać się o trenowaniu i zagrożeniach przyjedź, obejrzyj miejsce zdarzenia,
    albo powiedz, to ci zdjęcia ze skrzyżownia wyślę. Może zmienisz zdanie, może nie.

    Pozdrawiam,
    Sławek