  • Data: 2006-10-20 17:00:25
    Temat: Re: Prawp gospodarcze
    Od: "Maaciek" <m...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "wombi" <w...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:ehb1rb$ili$1@mx1.internetia.pl...

    > 1.Jakimi "wytycznymi"?
    > 2.Którego US? Napisz gdzie można znaleźć te "wytyczne".
    > 3.Sam sobie chcesz pomniejszać zysk? O czym Ty w ogóle piszesz?

    nie rozumiem dlaczego sie irytujesz
    napisalem na grupe bo szukam pomocy
    nie wiem czy widziales pita 38 ale domniemuje ze tak wiec tam jest jak wol
    napisane w dziale C dochody/straty - koszty uzyskania przychodow wiec nie
    pisz ze tu nie ma zadnych kosztow bo sam zakup akcji jest kosztem wiec
    prosze w dalszym ciagu o wypowiedzenie sie kogos kto ma pojecie o tym
    podatku czy prenumerata czasopism zwiazanych z inwestowaniem to tez koszt
    pozdrawiam
    ps. potrzebuje pomocy a nie klotni