  • Data: 2005-01-14 23:50:07
    Temat: Re: Prawo zwrotu zakupionego towaru
    Od: "gosc" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > czyli to ze ja wlaczylem do pradu i testowalem przez 15 minut nie zmienia
    > niczego, i moge ja im odeslac i musza mi zwrocic pieniadze??

    poszukaj stron federacji konsumentow, tam chyba bylo kiedys takie pytanie i
    wniosek byl taki z tego co pamietam, ze normalnie uzywac nie mozna, ale
    mozna sprawdzic dzialanie urzadzenia (czyli podlaczyc do pradu, sprawdzic
    czy i jak dziala), czyli generalnie w twojej sytuacji powinni ci zwrocic
    pieniadze

    ale nastaw sie na klopoty, u nas niewiele sklepow przestrzega prawa, a
    jeszcze mniej je zna