  • Data: 2006-02-05 23:11:40
    Temat: Re: Prawo wchodzenia do szkoly? Jak to jest
    Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości <news:43e5df06$1@news.home.net.pl>
    castrol <j...@w...blumen.pl> pisze:

    > Ale zalozmy ze chce isc do sekretariatu szkoly zapisac tam swoje
    > dziecko - i wozna mi mowi ze nie wejde bo nie i koniec - o takie
    > sytuacje mi chodzi.

    I znów to samo - w jakim celu wymyślasz sytuacje, jakie nie miały miejsca w
    tamtej dyskusji?
    Po to, by uzyskać satysfakcjonującą Cię odpowiedź i triumfalnie powiedzieć,
    że to Ty miałeś rację?
    Nie miałeś jej, bo przykład, jaki przytaczasz (woźna twierdzi, że nie wejdę
    bo nie i koniec) jest zmyślony i nie ma nic wspólnego z rzeczywistością.

    --
    PozdrawiaM