  • Data: 2006-02-05 23:23:36
    Temat: Re: Prawo wchodzenia do szkoly? Jak to jest
    Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości <news:43e6869a@news.home.net.pl>
    castrol <j...@w...blumen.pl> pisze:

    > Dziewczyno!! O co Ci chodzi?

    A o co chodziło Twojej szanownej małżonce?

    > Wpadasz na grupe jak tornado jakies

    Nigdzie nie wpadam.
    Czytuję (i pisuję tu) tę grupę od 6 lat.
    Wpadła tu jak tornado jedynie Twoja małżonka tylko po to, by 'pięknie' się
    przedstawić całemu towarzystwu.

    > nie przeczytasz watku i piszesz:
    > Dlaczego piszesz bzdury i kłamiesz?

    Czytałam wątek. W przeciwnym razie nie odezwałabym się przecież.
    A dlaczego uważam, że piszesz bzdury? Dlatego, że piszesz bzdury ;-)
    Przecież dobrze wiesz, że ubarwiłeś sytuację z tamtego wątku tylko po to, by
    "wyszło na Twoje".
    No chyba, że opisywałeś kom-plet-nie inny przypadek nie mający kom-plet-nie
    nic wspólnego z wczorajszą dyskusją, ale naprawdę nie chce mi się wierzyć,
    tym bardziej, że sama proponowałam Ci zasięgnąć porady na pl.soc.prawo,
    jeśli masz jakieś wątpliwości.

    > Napisz cos konstruktywnego (o ile potrafisz) albo zamilcz na zawsze :D

    Wystarczająco konstruktywnie wypowiedziałam się we wczorajszej dyskusji.
    Natomiast powyższą uwagę skieruj raczej w stronę szanownej małżonki.
    Z mojej strony EOT jeśli chodzi o popychanie pierdół.
    Masz ochotę na merytoryczną dyskusję? Proszę bardzo.

    --
    PozdrawiaM