  • Data: 2006-02-05 12:24:09
    Temat: Re: Prawo wchodzenia do szkoly? Jak to jest
    Od: castrol <j...@w...blumen.pl> szukaj wiadomości tego autora

    badzio napisał(a):
    > A ta wozna stoi za brama i jej nie otwiera? czy moze lapie Cie za rekaw
    > i szarpie zebys wyszedl?

    Nie, siedzi na portierni i pyta "Do kogo", dodam ze odpowiedz do
    sekratariatu jej nie satysfakcjonuje i chce wiedziec wiecej czyli po co
    i dlaczego itp.

    Nie lapie za rekaw, lecz nie otwiera drzwi wejsciowych do szkoly, czyli
    calujemy klamke :)

    > A poza tym to jakos nie wydaje mi sie zeby wozna nie wpuszczala do
    > szkoly rodzica.

    Niekoniecznie rodzica, np osobe ktora przyszla do szkoly dowiedziec sie
    o niej czegos wiecej i w tym celu chce udac sie do sekretariatu

    > Zazwyczaj wozna wylapuje osobnikow w wieku od nastu do
    > 20paru lat, jakos nie slyszalem zeby wozna cofnela rodzica chcacego
    > zapisac dziecko do szkoly czy idacego porozmawiac z dyrekcja/nauczycielami.

    Ja slyszalem :)

    Jacek