  • Data: 2005-06-27 23:18:54
    Temat: Re: Prawo w skrajnych przypadkach
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "jurekw" <t...@k...org> naskrobał/a w
    news:663a.00000991.42c069d2@newsgate.onet.pl:

    > Ja to wyłożyłem sensownie.
    > Nie moja wina, że to sprawia problemy.
    > Mogę powtórzyć:
    > 1) sąd uznał,

    W imieniu RP sąd uznał.

    > ze LK popełnił przestępstwo
    > 2) z definicji przestępcy oraz (1) wynika iż jest to równoznaczne z
    > uznaniem iż LK jest przestępcą
    > 3) sąd w uzasadnieniu napisał, że przestepcą można nazwać tylko
    > osobe skazaną prawomocnym wyrokiem

    Ale sąd ma w Konstytucji napisane, że wymierza sprawiedliwość. Żeby to
    zrobić musi przestępcę nazwać przestępcą. A ponieważ nakazuje mu to
    Konstytucja, to akt niższego rzędzu jakim jest KK może mu nafiukać.

    Prościej już chyba nie można.

    Krzysztof "Goomich" Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153
    Don't take life too seriously, you won't get out alive.