    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Prawo w skrajnych przypadkach
    Date: Sun, 26 Jun 2005 20:44:22 +0200

    Użytkownik "abd" <t...@t...net> napisał w wiadomości
    news:hOzve.2545$Q27.1121@trndny02...

    > Ustawa zasadnicza jest nadrzedna i ten paragraf jest sprzeczny z nia.

    Który paragraf? I z czym jest sprzeczny?

    > Czyli Hitler nie byl przestepca? Ksiadz Tomás de Torquemada tez nie
    byl
    > Henryka Bochniarz tez nie jest, choc sam Miller stwierdzil ze nakradla
    > wiele milionow?

    Hitler poniekąd został pośmiertnie osądzony w osobach tych, co przeżyli
    wojnę. Co do księdza, to nie wiem o co chodzi. A to, ze H.Bochniarz
    nakradła miliony nie oznacza, ze jest przestępcą, dokąd nie zostanie
    prawomocnie skazana.

    > W wypadku sedziego nazywa sie to "kurwa".

    Ale mowa była nie o sędziach, tylko doradcach. Sędzia ma osądzać.

    > PRLowskie metody. Dajcie
    > czlowieka a ja znajde paragraf. Wyrok przeciwko Kaczorowi jest
    > przegieciem na calego. Farsa sadownictwa. Patrz: nie-przestepca
    Hitler.

    Widać Ci się ten wyrok bardzo nie podoba. Ale takie jest prawo. Istnieją
    kolejne instancje. Ale generalnie uważam, ze dobrze się stało. Może co
    poniektórzy będą się zastanawiali, co mówią.

    > To samo dotyczy Komisji manipulowanej przez specsluzby.

    Nie wiem czy jest przez kogoś manipulowana, tym nie mniej zgadzam się z
    poglądem, że to farsa.