  • Data: 2008-05-23 17:43:12
    Temat: Re: Prawo pracodawcy do kodu zrodlowego programu
    Od: Mikaichi <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Jotte napisał:
    > W wiadomości news:g150lr$pnd$1@news.onet.pl Mikaichi <m...@v...pl>

    > Ale ty nie znasz.
    Hohoho, co za zdanie twierdzącze. Jasnowidz? :>

    > Umiesz swoje zdanie poprzeć przepisem prawnym czy nie?
    Umiem. Nie umiem. Nie wiem jeszcze ;)

    > O jakim dokumencie mówisz, kto go zobaczy i na jakiej podstawie?
    Bede strzelał: To uzasadnienie ma się w wypowiedzeniu znaleźć :)

    Co wygrałem? :)

    > Poproszę o sygnaturę postu, z którego pochodzi ten cytat.

    Twój własny post (jedz mniej masla, mniejsza skleroza ;))

    http://tiny.pl/n6kj

    Jotte: "(...) Po pierwsze - może ty tego nie odczuwasz, ale satysfakcja
    to może być bardzo dużo. Może nie pluć w lustro przy goleniu czy
    makijażu (zależy od płci i potrzeb). (...)"

    > Niniejszym umniejszam?
    > Cóż ma znaczyć ten bełkot, bo nie kapuję?

    Nie wiesz co znaczy "niniejszym" czy "umniejszam"? Bo juz wiemy, ze nie
    wiesz ze "zysk" i "dochód" to to samo.

    Polecam zatem, abys postudiowal slownik jezyka rodzimego ;)