  • Data: 2008-05-23 20:20:26
    Temat: Re: Prawo pracodawcy do kodu zrodlowego programu
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:slrng3e8mk.767.proteus@pl-test.org Wojciech Bancer

    > Przeczytaj akapit na który odpowiadałem. Nie porównywałem obciążeń
    > podatkowych i parapodatkowych, tyko "stałość" dochodu.
    Fakt, odniosłeś się tylko do wycinka zagadnienia, na któe ja patrzxę
    całościowo.

    > Stałość umowy o pracę też jest często złudna. Wylecieć zawsze można.
    Nie zawsze łatwo. I pewne rzeczy są przewidywalne (wypowiedzenie, odprawa,
    możliwość pozwu do sądu pracy w razie czego).
    A jak zleceniodawcy nie będzie, to co?

    > Różnica będzie taka, że osoba przyzwyczajona do ryzyka braku zleceń
    > lepiej sobie radzi w sytuacji braku tychże, niż pracownik, który się
    > staje bezrobotnym.
    To tylko hipoteza. Mogąca się w niektórych przypadkach sprawdzać, ale -
    hipoteza.

    --
    Jotte