    From: Mikaichi <m...@v...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Prawo pracodawcy do kodu zrodlowego programu
    Date: Tue, 20 May 2008 23:49:10 +0200

    Użytkownik Jotte napisał:
    > W wiadomości news:g0vf4k$41q$1@news.onet.pl Mikaichi <m...@v...pl>

    > Może - umówionej?
    Umowionej, choc w naszym przypadku bardziej zastanej. Bo si enei umowili
    co do tego konkretnie. Noi z jednej strony pracodawca chce polozyc reke
    na tym, z drugiej pracodawca nie chce.

    > Wow! Tego nie znałem! ;)))
    Coz, zasady dobrego programowania maja szanse neibawem zostać
    z-ISO-wane, jesli jeszcze nie są. Trzeba brac pod uwage, ze
    programowanie jest wzglednei od niedawna "na swiecie".

    > Instrukcja != dokumentacja;
    Instrukcja to tez dokumentacja produktu. A dokladniej - czesc
    dokumntacji przeznaczonej dla uzytkownika. Przy sofcie jest jeszcze
    trudniej, bo jest:
    - dokumentacja uzytkownika (mozna nazwac instrukcją obsługi)
    - dokumentacja administratora (wydzielona czesto, ale też mozna nazwać
    instrukcja obsługi dla zaawansowanych)
    - dokumentacja developera (tego sie nei nazywa instrukcją ;))

    > A tego to nie rozumiem.
    Nie ma jekiegoś egzaminu panstwowego zeby byc ksiegową? Zdaje sie ze
    jest, chyba, ze mi znajoma przez lata wciskala kit ;)