    From: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Prawo po ang
    Date: Sun, 2 May 2010 07:52:29 -0700 (PDT)

    On 2 Maj, 14:03, Andrzej Adam Filip <a...@x...wp.pl> wrote:

    > Dlaczego zakładasz że to tylko klient może chcieć coś od serwisu a
    > serwis nie może chcieć czegoś od klienta? :-)
    >
    > Zasłanianie się "niepełnym zaznajomieniem się z regulaminem po
    > angielsku" przez klienta z Polski przed polskim sądem (a już szczególnie
    > gdy serwis jest Polski/z Polski) ma szanse być skuteczne a przynajmniej
    > "odstraszająco" wydłużyć procedurę prawną :-)
    >
    > --
    > Andrzej Adam Filip : a...@o...eu : A...@g...com

    Jesli doszloby do rozprawy to tylko z dwoch powodow. Serwis pozywa
    uzytkownika. I wie ze jest on polakiem, dlatego w pozwie uzywa
    magicznego zwrotu "powinien byl wiedziec". Tak zeby juz na wstepie dac
    sedziemu znac ze zaslanianie sie "bo ja myslem ze" jest gra na zwloke.
    A sedziowie nie lubia marnowac swojego czasu, wole wtedy grac w
    golfa.
    I druga mozliwosc uzytkownik pozywa serwis. I w pozwie pisze "bo nie
    wiedzialem co klikam"? Poza tym nie moglby wykorzystac faktu ze serwis
    go wykorzystal w ramach prawa. Bo wtedy musialby wykazac co w
    regulaminie pisze. Ergo znac go.
    A sady wykazaly juz ze nawet jak sie po polsku nie potrafi rozczytac
    co sie klika to nie zwalnia to z odpowiedzialnosci za to co sie
    klika.