eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrawo po angRe: Prawo po ang
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!uw.edu.pl!newsgate.cistron.nl!newsgate.
    news.xs4all.nl!194.109.133.84.MISMATCH!newsfeed.xs4all.nl!newsfeed5.news.xs4all
    .nl!xs4all!feeder.news-service.com!postnews.google.com!b18g2000yqb.googlegroups
    .com!not-for-mail
    From: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Prawo po ang
    Date: Sun, 2 May 2010 07:52:29 -0700 (PDT)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 55
    Message-ID: <6...@b...googlegroups.com>
    References: <hri7r1$795$1@news.onet.pl>
    <3...@3...googlegroups.com>
    <hrj990$c0l$1@news.onet.pl> <hpmn8o9gtegl$.p9j55lwphdk2$.dlg@40tude.net>
    <hrjdor$thr$1@srv.cyf-kr.edu.pl> <hrje6q$qut$2@news.onet.pl>
    <9...@o...googlegroups.com>
    <hrjo94$hrn$1@news.onet.pl>
    <7...@g...googlegroups.com>
    <j...@v...huge.strangled.net>
    NNTP-Posting-Host: 87.205.140.111
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1272811949 3033 127.0.0.1 (2 May 2010 14:52:29 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Sun, 2 May 2010 14:52:29 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: b18g2000yqb.googlegroups.com; posting-host=87.205.140.111;
    posting-account=e6c_4QoAAAB4Y8ORTO4auvTHkHART5Hv
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-UserAgent: Opera/9.80 (Windows NT 5.1; U; pl) Presto/2.5.24
    Version/10.52,gzip(gfe)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:637740
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2 Maj, 14:03, Andrzej Adam Filip <a...@x...wp.pl> wrote:
    > SzalonyKapelusznik <s...@g...com> pisze:
    >
    >
    >
    >
    >
    > > On 2 Maj, 13:39, "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> wrote:
    > >> Użytkownik "SzalonyKapelusznik" <s...@g...com> napisał
    >
    > >> > Po to sa te checkboxy przy "I've read and understand". Jesli
    > >> > klient to klika to znaczy ze przeczytal i zrozumial.
    >
    > >> Hehe. Uważasz, że każdy studiuje licencję przed instalacją programu?
    > >> Klika sie Next/OK i do przodu.
    >
    > >> > Bo jesli nie zrozumial to skad wie co znaczy owe "I've read
    > >> > and understand"?
    >
    > >> Empirycznie doszedł do tego, że jeśli tam nie ma ptaszka to
    > >> program/usługa nie bangla. No to postawił.
    >
    > > No to empirycznie bedzie musial dochodzic wszelkich rzeczy powiazanych
    > > z serwisem i regulaminem.
    >
    > Dlaczego zakładasz że to tylko klient może chcieć coś od serwisu a
    > serwis nie może chcieć czegoś od klienta? :-)
    >
    > Zasłanianie się "niepełnym zaznajomieniem się z regulaminem po
    > angielsku" przez klienta z Polski przed polskim sądem (a już szczególnie
    > gdy serwis jest Polski/z Polski) ma szanse być skuteczne a przynajmniej
    > "odstraszająco" wydłużyć procedurę prawną :-)
    >
    > --
    > Andrzej Adam Filip : a...@o...eu : A...@g...com


    Jesli doszloby do rozprawy to tylko z dwoch powodow. Serwis pozywa
    uzytkownika. I wie ze jest on polakiem, dlatego w pozwie uzywa
    magicznego zwrotu "powinien byl wiedziec". Tak zeby juz na wstepie dac
    sedziemu znac ze zaslanianie sie "bo ja myslem ze" jest gra na zwloke.
    A sedziowie nie lubia marnowac swojego czasu, wole wtedy grac w
    golfa.
    I druga mozliwosc uzytkownik pozywa serwis. I w pozwie pisze "bo nie
    wiedzialem co klikam"? Poza tym nie moglby wykorzystac faktu ze serwis
    go wykorzystal w ramach prawa. Bo wtedy musialby wykazac co w
    regulaminie pisze. Ergo znac go.
    A sady wykazaly juz ze nawet jak sie po polsku nie potrafi rozczytac
    co sie klika to nie zwalnia to z odpowiedzialnosci za to co sie
    klika.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1