  • Data: 2005-05-12 05:32:00
    Temat: Re: Prawo na WSPiZ Koźmińskiego
    Od: "KdH" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > he he he oceny z przedmiotów? gdzie? moze w pricewatercoopers czy gdzies ?
    > chlopie nie wiem skad wysnules ten wniosek

    Z formularzy aplikacyjnych do wielu kancelarii

    ale zapewniam cie ze jesli masz
    > same 5 z przedmiotów ale byles kujonem ktory nic nie kapowal z tego co sie
    > uczyl na studiach to ci te piąteczki nic,doslownie NIC nie pomogą. Liczy
    > sie
    > szybkie kojarzenie stanu faktycznego,szybka analiza i dochodzenie do
    > prawidlowych wniosków.

    Czego nikt nie sprawdzi zanim nie wezmie Cie na rozmowe a jezeli bedziesz
    mial 3 od gory do dolu i wpiszesz to w aplikacji, szczerze watpie zeby
    ktokolqwiek Cie zaprosil do drugiego etapu

    Z tą oceną to bzdura. I co,pracodawcy w kancelarii mam
    > zaniesc indeks ze studiów ?hehehehehe. A jak mam zdany egzamin na doradce
    > podatkowego to mam zaniesc indeks z ocenami? (juz pomijam to ze indeks
    > gdfzies mi wsiąkł w przepastnej szafie).

    to tak jakbys sie mnie spytal czy majac aplikacje adwokacka i przychodzac do
    nowej kancelarii masz pokazywac indeks.
    Ja mowie o poczatku pracy. Jezeli mam 2 lata doswiadczenia w kancelarii to w
    tym momencie IMHO liczy sie to w jakiej kancelarii i czym sie zajmowales i
    tyle