  • Data: 2005-05-12 15:39:28
    Temat: Re: Prawo na WSPiZ Koźmińskiego
    Od: "Bartosz" <b...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To czytaj dalej glupoty. Skoro cie stac na studiowanie w Kozminskim to na
    > 100% bedzie cie stac na wieczorowym prawie na UW (ktore niczym sie nie rozni
    > od dziennego poza oplatami) i dzieki ktoremu zdobedziesz dyplom uczelni ktory
    > cieszy sie powazaniem bo coraz bardziej pod uwage jest brany wydzial prawa
    > ktorego sie jest absolwentem. I na przyslosc rada: nie wierz glupotom w
    > prasie i nie bądź naiwny jak dziecko.

    Tylko, ze ja chce studiowac dziennie i wieczorowe nie wchodzą w grę.
    Co do różnic w dyplomach to myslę, że jak ja będę kończył to nie bedzie to miało
    większego znaczenia. Zresztą już teraz zacierają się różnice między państwowymi
    a prywatnymi uczelniami. Widzę to po rozmowach ze starszymi znajomymi. Ci co
    wybrali prywatne uczelnie (mówie tu o tych renomowanych, a nie jakiś
    "szkołach-krzakach") są zadowelni, bo wiedzą za co płaca i dostają wysokiej
    jakości nauczanie (małe grupy, materiały na zajęciach, praktyki). Ci z
    państwowych co prawda nie płacą, ale mają przepełnione sale, wiecznie zmęczonych
    i zagonionych wykładowców, itp. Ja zainwestuje w dobrą naukę zamiast w papierek
    z odpowiednim stempelkiem.
    a przy zatrudnianiu i tak licza sie przede wszystkim indywidualne predyspozycje,
    a nie papier.
    p.s. opini o Koźmińskim nie zbieralem z prasy tylko z sieci. Nie interesują mnie
    rankingi.