  • Data: 2024-01-11 17:59:00
    Temat: Re: Prawo działa czy nie działa wstecz?
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 11 Jan 2024 17:05:57 +0100, Kviat wrote:

    > Tak, tak, wiem.
    > Paaaanie... trzeba się naumieć ognisko patykami rozpalać, bo jak prundu
    > braknie to dopiero zobaczycie!
    >
    > Wszyscy wiedzą, że mamy chujową infrastrukturę energetyczną, ale ostatni
    > brak prądu pamiętam z czasów przed 1989. Czyli z tej złej komuny, gdy
    > państwo było w ruinie. Może kilka razy się zdarzyło.

    No, u mnie moze troche czesciej, ale ogólnie - prąd jest.
    Co nie znaczy, ze zawsze i wszędzie będzie ..

    > I to nie z powodów kataklizmu, tylko jakiś tam stopień zasilania (czy
    > jakoś tak to szło). I na tyle byli uprzejmi, że przed właściwym

    Ale często z powodu kataklizmu wlasnie - np zima przyszła i spadł
    snieg :-)

    > wyłączeniem było "ostrzeżenie" - wyłączali na chwilę, po czym włączali
    > żeby obywatele mieli czas na wyciągnięcie świeczek i dopiero po kilku
    > minutach wyłączali na dłużej.
    > A ile końców świata przeżyłem, to nawet nie chce mi się liczyć.
    >
    > Jak faktycznie prądu zabraknie na amen, to zapewniam cię, że brak
    > możliwości pisania na newsy będzie dla ludzi najmniejszym problemem.

    Jak popatrzysz na jakies reportaże z obozów dla uchodźców - to
    gniazdka do ładowania telefonów stanowią tam bardzo ważną częsc.

    Ale co sie dziwić - takie czasy, mamy te telefony i używamy.

    Gdyby tak jednak np Rosja weszła z nami w wojnę, i zniszczyła sporą
    cześc energetyki ... to będzie system działał, czy słuzby będą mialy
    problem ze sprawdzeniem obywatel czy szpieg ? :-)

    > Ale nadążasz, że temat jest o wymianie bezterminowych?
    > Przy bezterminowych nie trzeba robić badań.

    Na razie :-P

    No bo czemu nie sprawdzic przy okazji, czy nadal nadaje się na
    kierowcę ?

    Ba - przepisy się zmieniają, pamięc zawodzi,
    to może by tak kontrolny egzamin co 10 lat? :-)

    J.