  • Data: 2009-08-31 06:57:14
    Temat: Re: Prawo dyskryminacji a selekcja
    Od: "Gan" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Dlaczego? Jeśli to jest prywatna własność to decyduje właściciel.
    >
    > Zwróć uwagę na jedną sprawę: niepełnosprawni to mniejszość. Większość
    > ludzi jest pełnosprawna. Dlaczego większość ma się przystosowywać do
    > wymogów mniejszości. Oczywiście może, ale nie musi. Nigdy w historii
    > ludzkości tak nie było i mam nadzieję, że póki homo sapiens zachowa swoje
    > ludzkie cechy tak nie będzie.

    Niepełnosprawni mają takie same prawa wg konstytucji jak Ty. Skoro Ty możesz
    wejść do lokalu to oni też.

    > Jeśli chodzi o stanowienie prawa, to nie interesują mnie poglądy Twoich
    > znajomych, ani Twoje.

    No to mogę powiedzieć to samo i kończymy dyskusję? Po co jest ta grupa? :)
    Rozumiem, że moje poglądy to tylko poglądy, natomiast Twoje to argumenty? :D

    >Takie regulacje, jeśli w ogóle powinny zostać wprowadzone ( w co bardzo
    >wątpię ) nie powinny dawać przywilejów nikomu.

    Dają wszystkim (również Tobie) ten sam przywilej - obowiązek ich
    niedyskryminacji przez innych

    > Dlaczego? Bo nie myśli tak jak Ty? Gdzie Twoja tolerancja? Ty go
    > dyskryminujesz....

    Co ty tak z tą tolerancją? Użyłem gdzieś tego pojęcia?
    Nie chcąc dalej rozmawiać z kimś ze względu na różnicę poglądów może i kogoś
    dyskryminuję. Natomiast nie świadczę przy tym żadnej usługi, więc nie jest
    to zakazane.
    G.