  • Data: 2009-08-29 15:56:25
    Temat: Re: Prawo dyskryminacji a selekcja
    Od: KRZYZAK <k...@k...com> szukaj wiadomości tego autora

    Daniel Pyra <d...@g...spamik.be.pl> napisali:

    > Brednia do sześcianu. Na swoim prywatnym terenie możesz sprzedawać
    > narkotyki? W swoim prywatnym parku możesz gwałcić dziewice? Teren
    > prywatny nie jest eksterytorialny.

    Gwalcenie i handel narkotykami sa zabronione.

    > I co z tego? W USA mieszka więcej białych, to dawało im prawo
    > zakazywania czarnoskórym korzystania z tych samych autobusów? Jeśli
    > ludzie nie rozumieją podstawowego prawa, że ludzie są równi, trzeba im
    > to uświadomić odpowiednią ustawą.

    Wszyscy powinni miec takie same wynagrodzenia, takie same mieszkania i
    ubrania. Jest taki raj w Korei Pln.
    Ludzie nie byli i nigdy nie beda rowni.

    > Co ma piernik do wiatraka? Biznes można prowadzić wyłącznie w określonym
    > kontekście prawnym; jeśli nie odpowiada Tobie system prawny obowiązujący
    > w UE, nie musisz tu prowadzić biznesu. Możesz spróbować założyć swoje
    > własne państwo z własnym prawem, ale nie wróżę sukcesu.

    Jak Ci nie odpowiadaja zasady w moim lokalu, to zaloz sobie swoj z
    wlasnymi zasadami. Dokladales mi sie do biznesu, ze chcesz decydowac jak
    ma funkcjonowac?
    W demokracji zle przepisy sie zmienia, a nie zaklada swoje panstwa.
    Kapujesz?

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)