  • Data: 2009-08-27 12:04:52
    Temat: Re: Prawo dyskryminacji a selekcja
    Od: "Gan" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No to zwijaj się stąd. Bo teraz ty dyskryminujesz tych, którzy mają inne
    > zdanie.

    Nie dyskryminuję w sposób opisany w projekcie, nie świadczę Ci żadnej
    usługi. Poza tym przeczytajcie najpierw czym jest dyskryminacja w projekcie
    ustawy to się coś rozjaśni.

    >Np. takich, co na swoją imprezę chcą zaprosić tych, którzy im
    > pasują, a nie dowolnego obywatela. A może organizuję ekskluzywny dancing
    > dla ludzi w krawatach. I czemu nas dyskryminujesz i uważasz, że chcesz se
    > wleźć w tym swoim dresie z 4 paskiem w promocji?

    Ja tutaj nie widzę dyskryminacji. Dyskryminacja by była gdybym był w
    krawacie a ty byś mnie nie wpuścił bo jestem na wózku inwalidzkim (a osoby
    sprawne wpuszczałeś).

    > BTW: Jak ostatnio bank mi odmówi zwiększenia limitu na karcie kredytowej,
    > zmieniłem bank, a nie leciałem do sądu, że mnie dyskryminuje.

    Nic byś w sądzie nie wskórał bo tego też ustawa nie definiuje jako
    dyskryminację.
    G.