  • Data: 2022-06-29 18:27:28
    Temat: Re: Prawo dobre tylko kierowcy niedobrzy :)
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 29.06.2022 o 16:53, Shrek pisze:
    > Dla mnie było wystarczająco. Dla Roberta powinienem mieć po metr z
    > każdej strony plus 60cm szerokości własnej - wychodzi że cały pas
    > potrzebuję na rower a i na zwykłej ścieżce się dwa rowery nie miną:P

    Można ustalić odległość pomiędzy rowerami inaczej, ale wydaje mi się, ze
    demonizujesz problem. Mało kto ma kierownicę w rowerze długości 120 cm.
    No i nie wiem, czy ogarniasz, że to odległość pomiędzy. Tak więc koła
    rowerów powinny być od siebie mniej więcej 220 cm od siebie.

    Rozporządzenie Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej w sprawie
    warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich
    usytuowanie określa minimalną szerokość ścieżki rowerowej dwukierunkowej
    na 200 cm (§47). Zatem faktycznie - jeśli chcemy wyznaczać minimalną
    odległość pomiędzy rowerami (ja pisałem o samochód - rower), to trzeba
    było zmniejszyć to powiedzmy do 50 cm.

    --
    Robert Tomasik