  • Data: 2010-06-14 09:51:52
    Temat: Re: Prawo do mieszkania
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    VoyteG pisze:

    > Podobno to matka tej osobyi ta osoba teraz nie wie.. to bylo dawno
    > temu. Lokator ma po 60-tce, nowy wlasciciel po 30-tce

    Eeeemmmm.... Lokator jest matką zmarłego właściciela, ale nie ma co do
    tego pewności??

    Weź pisz jaśniej.

    > Obecnie ta osoba podajaca sie za lokatora chce ugrac na tym wiecej i
    > wszczyna przerozne sprawy wobec wlasciciela.

    Jakie? I którego? Aktualnego? Zmarłego?

    > Zatem przyznaje sie do tego, ze jest lokatorem i byla wczesniej, ale
    > nowemu wlascicielowi nic wiecej nie mowi.

    Trudno, żeby osoba mieszkająca w danym lokalu nie była lokatorem....

    > Jakto - przecież posiadam i zamieszkuje.. i twierdze ze jestem
    > lokatorem....

    Ale jesteś włamywaczem. Nie dostrzegasz różnicy pomiędzy zamieszkaniem
    za zgodą osoby uprawnionej a włamaniem?