  • Data: 2010-06-14 10:40:26
    Temat: Re: Prawo do mieszkania
    Od: Jan <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    VoyteG pisze:

    > A masz pomysl, jak ustalic czy osoby zamieszkujace nie byly tam
    > zameldowane za czasow Gomułki?
    Wydaje mi się, że zameldowanie jest o tyle istotne, o ile ma wpływ na
    sytuację lokatora; może wynikać np. z tzw. opieki, gdzie zainteresowany
    m.in. uzyskiwał prawo do stałego meldunku. W tym np. wypadku, po śmierci
    najemcy, tytuł prawny lokatora wygasał. Może mieć znaczenie np. przy
    stanie opisanym w art. 30 ustawy o ochronie praw lokat., gdzie brak
    tytułu prawnego był zdecydowanie korzystniejszy i prowadził wprost do
    prawa do lokalu. Ale nie przychodzi mi do głowy istotny związek z latami
    60-tymi. Możesz rozjaśnić?