  • Data: 2010-06-14 13:04:46
    Temat: Re: Prawo do mieszkania
    Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "VoyteG" <V...@h...com> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:cc916dc7-0ec2-490b-bc49-675254d1645e@b3
    5g2000yqi.googlegroups.com...

    > Tyle, że aby zacząć jakąkolwiek sprawe, to niezbędna jest umowa, bo
    > jak inaczej udać sie do sądu?
    > "w odziedziczonej kamienicy spotkałem kogoś, kto mówi że mieszka i
    > jest lokatorem"?

    nie musisz miec zadnej umowy, bo i po co niby, stales sie nowym
    wlascicielem, nie chcesz lokatora, on nie chce sie dobrowolnie wyprowadzic i
    niech sad teraz sie martwi co dalej

    ale jak pisalem i jak pisal jan, lepiej probowac po dobroci, czyli
    podpisanie umowy pomiedzy lokatorem a nowym wlascicielem na zasadach
    wolnorynkowych

    a i dobrze wszystkie rozm owy z nowym lokatorem sobie nagrywac, wiele to nie
    pomoze, ale zawsze w razie czego jakies swiatlo moze sadowi rzucic na to,
    jaki lokator mial stosunek do polubownego zalatwienia sprawy