  • Data: 2010-08-03 06:20:57
    Temat: Re: Prawo budowlane - godziny prac?!
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "pmlb" <b...@d...pl>

    > Sprawdz ile ludzi konczy prace miedzy 15 a 17 czy 18 i wowczas to
    > porownaj.
    >
    > Tu chodzi wylacznie o szanowanie sie na wzajem. Nie wiem czy wlasciel
    > takiej firmy budowlanej chcialby miec w niedziele o 8 rano pobodke bo
    > wlasnie sasiad zarzyczyl sobie wymiane podjazdu betonowego.

    Chodzi o prawo większości bo gdyby każdy miał prawo do ciszy i spokoju to
    ten co pracuje od 16 do północy miałby go na równi z tym, co pracuje w
    popularniejszych godzinach

    > Niestety do puty nas nie dotyczy, to ryba... probelm w tym, ze takie
    > postepowanie jak widac zawsze sie konczy na braku poszanowania czlowieka.
    > Uwazam, ze przepisy angielskie sa znacznie lepsze i skoro jest parcie by
    > importowac co dobre z zachodu to tez powinno byc zaimportowane, by po
    > godzinie 17 byl spokoj.
    > A ze sie firma w planie nie zmiesci... cz, ktos ten plan ustalal...

    No to akurat w przypadku dróg nie o plan chodzi tylko o to, by zrobić
    maksymalnie szybko, bo tą drogą jeżdżą ludzie i jak ona przez 2/3 doby jest
    zamknięta tylko dlatego, że przez 1/3 ktoś coś robi to jest głupota zwykła.
    Zresztą ... wszystko można przeliczyć na pieniądze.