  • Data: 2010-08-03 10:30:07
    Temat: Re: Prawo budowlane - godziny prac?!
    Od: "pmlb" <b...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:4c57b80c@news.home.net.pl...

    > ROTFL

    > I odwrotnie.

    Zgadza sie, mi sie pare spraw w UK nie widzi, ale akurat dbalosc o spokoj w
    dzielnicach mieszkaniowych jest duzym komfortem i to powinno byc
    przeniesione do Polski. Nie moze byc nad potrzebami czlowieka chec zarobku
    przez kilku ludzi...

    > Także o czymś świadczy nadmierna biurokracja i regulowanie wszystkiego.

    Nie koniecznie, czasami wystarczy szanowac sie na wzajem.

    > Dlaczego w niedzielę? A nie w sobotę albo czwartek? Ludzie różnie pracują.

    Tylko, ze niedziela jest dniem w ktorym najwiecej ludzi nie pracuje i
    poswieca go dla siebie i rodziny, nie jest milo jak ktos ten jeden dzien
    zakluca bo ma chec na dodatkowy zysk. Dlaczego budowlaniec nie podejdzie i
    np. nie zaoferuje p[ieniedzy w ramach zadosc uczynienia?
    Poza tym przesadzasz piszac o czwartku czy piatku... nikt o tych dniach nie
    wspominal w tym temacie, chyba, ze to godzina 17 lub pozniej.
    Nie rozumiem wiec dlaczego to dokladasz.
    Naprawde nie widzisz roznicy w niedzieli a czwratku?

    > Masz do wyboru: możesz się wprowadzić do swojego domu już teraz i znosić
    > odgłosy sąsiedniej budowy jeszcze przez parę tygodni/kilka miesięcy albo
    > wynajmować klitkę i być ciągle "na walizkach" i być może mieć za oknem
    > jeszcze gorsze hałasy.
    >
    > Co wybierzesz?

    To jest niestety polska zeczywistosc. Przede wszystkim, jesli deweloper
    decyduje sie na oddanie mieszkan na placu budowy to on powinien zadbac, by w
    godzoinach popoludniowych oraz w dni wolne o dpracy nie byly prowadzone
    halasliwe prace - takie trudne? Owszem w Posce praktycznie do do
    zaakceptopwania, bo wiekszos ludzi ( w tym i ty) nawet nie zrozumie o co
    chodzi!
    A chodzi wylacznie o poszanowanie czlowieka.

    > [ciach]

    > A, czyli uważasz, że ponieważ pewnych ludzi jest mniej, to im można nie
    > dać odpoczywać?

    Tylko wowczas wiekszosc nie mogla by pracowac. Jak sadzisz dlaczego
    prezydentem zostaje ten na ktorego oddano wiecej glosow? Ten z 1% wcale nie
    musi byc gorszy ale prezydentem nie zostaje... prawda?
    Jak odpowiesz sobie na to pytanie to zrozumiesz.
    W p[rzypadku halasliwej pracy kolo domu w niedziele, to wkasnie mniejszosc
    zakluca spokoj wiekszosci... To tak jak by prezydenta wybralo kilka osob a
    nie reszta narodu. Rozumiesz teraz pojecie wiekszosci?

    > [ciach]

    > Też byś zrzędził - tym razem, że wszystkiego ci się zakazuje ;->

    Ze nie dopuszczaja pracy halasliwej w niedziele? Nie, bo wiem, ze sam bym
    tego nie chcial. Dlatego to szanuje i rozumiem,.

    > Znam takich - jak oni muszą coś zrobić, to hałas jest OK. Jak ktoś inny
    > - to już jest zrzędzenie.

    Toz pisze ci wyraznie caly czas, ze ja potrafie to uszanowc i zrozumiec.
    Problem w Poslce jest taki, ze patrzy sie perspektywa p[ieniadza i sadu.
    Zapo0mina sie o tym, ze jestesmy ludzmi!