  • Data: 2010-08-03 11:47:17
    Temat: Re: Prawo budowlane - godziny prac?!
    Od: "Icek" <i...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A Afganistanie czy Iraku dopchodza odglosy karabinow, wybuchow i mozliwosc
    > bycia zabitym przez helikopter, jak w zeszly piatek w afganistanie
    > amerykanski helikopter zabil ponad 45 cywilow w jednej wiosce akcja trwala
    > 15 minut... Mozna i tak, tylko powiedz mi, czy mamy sie porowynywac z
    > afganistanem czy np. z UK?

    kazdy kraj jest inny. Warunki troche dostosowane sa do mentalnosci ludzi,
    troche do ich doswiadczen, wymagan, oczekiwan.

    Nie jestem w stanie stwierdzic czy dobijanie do parametrow jak w UK czyli
    zakaz pracy po godzinie 17 jest podejsciem w dobra strone. Dla jednych tak,
    dla drugich nie.

    Jednym podoba sie bardziej jak w afganistanie innym jak w UK a jeszcze innym
    jak na krakowskim przedmiesciu z calodobowymi okrzykami obroncow krzyza

    Icek