  • Data: 2010-08-03 20:01:18
    Temat: Re: Prawo budowlane - godziny prac?!
    Od: "pmlb" <b...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Icek" <i...@d...pl> wrote in message
    news:i39l8k$jo5$1@node2.news.atman.pl...

    > napisz mi prosze zatem jakie to sa "glosne" narzedzia. Zaproponuj zapis,
    > ktory skutecznie ograniczalby takie praktyki i zakazywalby pracy po
    > godzinie
    > 17.

    A musi to byc dokladnie podane w decybelach?
    Nie wystarczy zaklucajacy spokoj?
    Poza tym, czy ja jestem od ustaw? Sa ponoc madrzy (inaczej) w sejmie,
    ministrowie maja doradcow za ktorych ty placisz w podatkach.. to niech sie
    zajma... a to ze doradcy sa w wieku 25-35 lat to juz inna sprawa i sa
    powiazani rodzinnie z ministrem:))) coz jaki kraj tacy doradcy, moze wlsnie
    dlatego jest tak do dupy,..
    Ja tam sie na afisz nie pcham, jedynie stwierdzam jak p[owinno byc od reszty
    sa :madrzy: