  • Data: 2010-08-03 10:20:31
    Temat: Re: Prawo budowlane - godziny prac?!
    Od: "pmlb" <b...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Icek" <i...@d...pl> wrote in message
    news:i38ike$d4v$1@node2.news.atman.pl...

    > buahahaha. Dobre.
    >
    > Jaka wiekszosc masz na mysli? Bo jak zsumujesz Rosje, Chiny i Indie to
    > chyba
    > masz wiekszosc
    >
    > Europa, USA i Kanada to jakis ledwo miliard

    A Afganistanie czy Iraku dopchodza odglosy karabinow, wybuchow i mozliwosc
    bycia zabitym przez helikopter, jak w zeszly piatek w afganistanie
    amerykanski helikopter zabil ponad 45 cywilow w jednej wiosce akcja trwala
    15 minut... Mozna i tak, tylko powiedz mi, czy mamy sie porowynywac z
    afganistanem czy np. z UK?