eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrawa "konsumenta" › Re: Prawa "konsumenta"
  • Data: 2008-07-31 21:31:23
    Temat: Re: Prawa "konsumenta"
    Od: "e-zop" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    marz racje
    Użytkownik "Domowo" <d...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:g6t8nf$vi9$1@news.onet.pl...
    > Witam
    >
    > Czy wg zapisów naszych ustawodawców są znaczące różnice skłaniające do
    > kupowania "online", zamiast "live"?
    > Uszczegóławiając:
    > czy kupując towar poprzez formularz "sklepu internetowego" mam większe
    > możliwości reklamowania towaru, niż kupując w "zwykłym" sklepie? I jak
    > traktować Allegro?
    > Pytanie bierze się stąd, że gdzieś kiedyś wyczytałem, że kupując "przez
    > sieć" mam prawo do zwrotu towaru (chyba w okresie 10 dni) lub jego
    > wymiany, podczas gdy kupując w sklepie osobiście, już takich możliwości
    > nie mam.
    > Jak to jest i z czego wynika?
    >
    > Skąd się wzięło pytanie:
    > otóż kupuję aparat fotograficzny (kwota dla mnie nie byle jaka, bo ~3k
    > pln) i zastanawiam się, czy kupując "w zwykłym" sklepie, po dokładnym
    > sprawdzeniu sprzętu w domu i ewentualnym stwierdzeniu wad, mogę żądać od
    > sprzedawcy WYMIANY na inny egzemplarz lub ZWROTU pieniędzy? Czy nie jest
    > tak różowo i muszę przebrnąć przez procedurę gwarancyjną? (czyli pozostaję
    > przez długi czas bez sprzętu i bez pieniędzy?)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1