  • Data: 2007-12-12 17:59:25
    Temat: Re: Prawa do zdjec z konkursu
    Od: "TMK" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "kej" <k...@T...pl> napisał w wiadomości
    news:fjp32a$e14$1@news.lublin.pl...
    > Witam,
    >
    > mam nastepujacy problem. Wzialem udzial w konkursie fotograficznym pewnej
    > lokalnej instytucji. Przed konkursem otrzymalem nastepujace pismo do
    > podpisania:
    >
    > Oświadczenie
    > Imię i nazwisko/ nazwa
    > Oświadczam, iż bez zgody XXX nie wykorzystam fotografii oraz diapozytywów
    > do innych celów, niż przygotowanie materiału do pracy Konkursowej. Mam
    > wiedzę, iż naruszenie tego postanowienia, stanowić będzie o
    > odpowiedzialności prawnej Uczestnika Konkursu wobec XXX.

> [...]
    Do portfolio zawsze możesz wrzucić to, czego jesteś autorem. Niezależnie od
    wszystkich oswiadczeń. Chyba ze jest to materiał tajny lub poufny.
    Oczywiście jeśli konkurs jest tajny w sensie przysyłania prać z godłem i
    dane w osobnej kopercie to rozsądek każe się wstrzymać z pokazaniem swojej
    pracy, bo być moze Twoja wygrana mogłaby byc unieważniona przez
    organizatorów konkursu..