  • Data: 2009-06-24 14:27:11
    Temat: Re: Prawa autorskie pracownika
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    mp0011 wrote:
    > W każdym razie ja otwieram prywatny kamieniołom.
    >
    > Będę zatrudniał sprzątaczki za minimalną krajową, a jak już podpiszą
    > umowę, to skieruję je do
    > "oczyszczania kamieniołomu z zalegających mas skalnych za pomocą
    > kilofu"
    >
    > I co mi zrobią? Wypowiedzieć będą mogły dopiero po trzech miesiącach,
    > a ja w tym czasie znajdę sobie inną ofiarę...
    > A jak się zbuntują, to zgodnie z prawem wywalę dyscyplinarnie...

    a to twoja dotychczasowa robota tak bardzo różniła się od zrobienia
    strony? I to było "polecenie służbowe" czy raczej pytanie czy być nie
    chceiał tego zrobić.

    To tak jakbys zatrudnił sprzątaczki do odkurzania wykładzin i raz
    zapytał się czy nie miałby by nic przeciwko żeby odkruczyć arrasy na
    ścianach zamiast wykładzin w tym dniu. I one się zgodziły. Po czym na
    wylocie twierdzą, że to była niezapłacona umowa zlecenie