  • Data: 2015-11-22 23:51:45
    Temat: Re: Prawa autorskie na facebooku
    Od: Marsjanin <m...@m...tk> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 20 Nov 2015 12:53:40 +0100, Gotfryd Smolik news napisał(a):

    > Sądzisz, że jak np. nie zapłacisz za towar amerykańskiemu sklepowi to on
    > nie będzie miał drogi dochodzenia należności?

    Myślę, że jak nie zapłacisz to sklep nie wyśle towaru. A jeśli jesteś już
    w tym sklepie zaufanym kupującym i dostajesz towar zanim zapłacisz, to
    jak raz oszukasz, to ryzyko sklepu przede wszystkim - bo pewnie rzadko
    opłacałoby się ścigać kogoś w Polsce przedsiębiorcy z USA. Nie wiem, jak
    działają pośrednictwa w zakupach typu PayPal w zakresie ubezpieczeń,
    trzeba by się wczytać w umowy, wiem, że też biorą na siebie część
    odpowiedzialności (przy czym to raczej w druga stronę, chronią kupującego
    przed nieuczciwym sprzedawcą). Najwidoczniej im się to musi opłacać.

    --
    Pozdrawiam,
    Marsjanin