    From: "Steel" <d...@K...wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Prawa autorskie a prawa do wizerunku
    Date: Mon, 29 Oct 2007 16:01:12 +0100

    > Nie. Tutaj oczywiście Ciebie chroni PA. Pomijam oczywiście, że
    > zapłaciła ci za zdjęcie itp.

    No, nie zupelnie... albo musi miec autorskie prawa majatkowe do zdjecia albo
    musi miec licencje na rozpowszechnianie... inne mozliwosci nie pozwalaja
    rozpowszechnianie.
    Zaplacenie za zdjecia nie jest roznoznaczne z udzieleniem licencji ani
    przekazaniem autorskich praw majatkowych!

    > W każdej chwili, o ile nie przekazane zostały PA.

    Uscislijmy Prawa Autorski MAJATKOWE, bo osobiste sa niezbywalne.

    Steel