eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPralnia nie uprała, ale kasę chcą :-(Re: Pralnia nie uprała, ale kasę chcą :-(
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: ".B:artek." <m...@n...ma.i.nie.bylo.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Pralnia nie uprała, ale kasę chcą :-(
    Date: Wed, 1 Apr 2009 12:57:24 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 34
    Message-ID: <gqvhb5$1va$1@news.onet.pl>
    References: <gqt0qm$k1v$1@inews.gazeta.pl> <gqt41a$plt$1@news.onet.pl>
    <gqt7so$66g$1@news.onet.pl> <gqt8ub$99l$1@news.onet.pl>
    <gqt9g1$at6$1@news.onet.pl> <gqtbkc$h25$1@news.onet.pl>
    <gqtc9b$j45$1@news.onet.pl> <gqte1r$ooc$1@news.onet.pl>
    <gqtel5$qee$1@news.onet.pl> <gqtg35$ugl$1@news.onet.pl>
    <gqthji$er8$1@inews.gazeta.pl> <gqtkks$bs8$1@news.onet.pl>
    <gqtm67$94d$1@inews.gazeta.pl> <gqtnlv$lck$1@news.onet.pl>
    <gqvb4d$flj$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 153.19.15.163
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1238583461 2026 153.19.15.163 (1 Apr 2009 10:57:41 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 1 Apr 2009 10:57:41 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:582973
    [ ukryj nagłówki ]

    Gan wyskrobał(a):
    > Jeżeli tak to na upranie w jakim modelu pralki się umawiasz? Jakimi
    > środkami chemicznymi ? uzgadniacie to? Defaultowo tego się nie
    > uzgadnia zostawia się decyzję pralni. Dlaczego? Ano dlatego, że celem
    > jest rezultat sprania plam a nie jakiekolwiek wypranie ubrań.

    Ale to nie jest istotne przy tego rodzaju umowie. Mecenas też ma poprowadzić
    sprawę, a nie pisać x wniosków, y zażaleń itd.

    > Najlepiej w jakim sensie? Dowodowym? To ja powiem, że są jeszcze
    > lepsze formy ;)

    Tak, dowodowym. Owszem, można też użyć innych środków np. nagrania.

    > Jak stwierdzisz czy starania były należne? a Jeżeli się okaże, że w
    > pralni obiok dadzą radę bo mają lepszą pralkę?

    Ja tego robił nie będę, tylko sąd. No to klient mógł wybrać, wybrał tę
    pralnię. A w tej pralni efektu nie gwarantowali.

    > Akurat w pralni nigdy takiego problemu nie miałem. Za to wielokrotnie
    > w innych punktach usługowych - ostatnio z naprawą kamery. Serwis po
    > dwóch dniach stwierdził, że jednak nie dadzą rady naprawić usterki.
    > Nic mnie nie skasowali a trochę czasu zmarnowali na diagnozowaniu
    > problemu. Więc np. z mojego punktu widzenia "zwyczajowo" to
    > odwrotnośc tego co wg Ciebie.

    Możemy się tak przerzucać argumentami. Jeden weźmie nawet za nieusunięcie
    usterki, inny podejdzie do sprawy honorowo i za brak efektu pieniędzy nie
    weźmie.

    --
    .B:artek.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1