  • Data: 2009-04-01 10:57:24
    Temat: Re: Pralnia nie uprała, ale kasę chcą :-(
    Od: ".B:artek." <m...@n...ma.i.nie.bylo.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Gan wyskrobał(a):
    > Jeżeli tak to na upranie w jakim modelu pralki się umawiasz? Jakimi
    > środkami chemicznymi ? uzgadniacie to? Defaultowo tego się nie
    > uzgadnia zostawia się decyzję pralni. Dlaczego? Ano dlatego, że celem
    > jest rezultat sprania plam a nie jakiekolwiek wypranie ubrań.

    Ale to nie jest istotne przy tego rodzaju umowie. Mecenas też ma poprowadzić
    sprawę, a nie pisać x wniosków, y zażaleń itd.

    > Najlepiej w jakim sensie? Dowodowym? To ja powiem, że są jeszcze
    > lepsze formy ;)

    Tak, dowodowym. Owszem, można też użyć innych środków np. nagrania.

    > Jak stwierdzisz czy starania były należne? a Jeżeli się okaże, że w
    > pralni obiok dadzą radę bo mają lepszą pralkę?

    Ja tego robił nie będę, tylko sąd. No to klient mógł wybrać, wybrał tę
    pralnię. A w tej pralni efektu nie gwarantowali.

    > Akurat w pralni nigdy takiego problemu nie miałem. Za to wielokrotnie
    > w innych punktach usługowych - ostatnio z naprawą kamery. Serwis po
    > dwóch dniach stwierdził, że jednak nie dadzą rady naprawić usterki.
    > Nic mnie nie skasowali a trochę czasu zmarnowali na diagnozowaniu
    > problemu. Więc np. z mojego punktu widzenia "zwyczajowo" to
    > odwrotnośc tego co wg Ciebie.

    Możemy się tak przerzucać argumentami. Jeden weźmie nawet za nieusunięcie
    usterki, inny podejdzie do sprawy honorowo i za brak efektu pieniędzy nie
    weźmie.

    --
    .B:artek.