  • Data: 2012-03-07 14:27:48
    Temat: Re: Pracownik kierowca - kradzież paliwa
    Od: "wromek" <wromek@...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czekaj, bo Ty stawiasz dwa zupełnie *różne* pytania.
    > Jedno o to, czy możesz wyciagać cywilne roszczenie.
    > A drugie o to, czy na podstawie mgliscie opisanych podstaw możesz
    > wygrać proces - bo niby jak chcesz uzyskać nakaz?

    Proces? :) Przecież to jakiś referendarz czyta papierki i wydaje NZ a mam
    duże szanse na uprawomocnienie się tegoż ew. NZ, bo były pracownik raczej
    nie za bardzo dba o to co do niego przychodzi z PP.
    Pytanie główne jest następujące: Jak skonstruować wezwanie do zapłaty tak,
    aby potem czytający to "sędzia" uznał moje roszczenie za zasadne.
    Uzupełniam: Kierowca w rozmowie telefonicznej chwalił się pewnemu świadkowi,
    że zabiera sobie 3 litry paliwa na każde przejechane 100 km-co mniej więcej
    jest odzwierciedlane na fakturach oraz karcie drogowej w postaci zakupów np.
    20,00 litrów, 30,00 litrów podczas gdy normalne zakupy paliwa są w ilości
    np. 64,32 litrów, 83,24 litrów oraz jeszcze fakt ostatni, że dzień przed
    zwolnieniem (dyscyplinarnym wynikającym z innego faktu) zatankował paliwo w
    ilości 69,00 litrów i w ogóle nie ująl tego w karcie drogowej (oczywiście
    pojawiło się na fakturze) przez co norma spalania podskoczyła do 14,4
    litrów/100km z normalnych 11,5-12 litrów.

    > IMVHO: "uznajesz że wisisz mi kasę za paliwo, czy ja mam uznać
    > że to była kradzież" jeszcze granic grozby karalnej nie
    > przekracza.

    Możesz rozwinąć? :)

    --
    pozdrawiam, wromek