  • Data: 2012-03-09 12:11:53
    Temat: Re: Pracownik kierowca - kradzież paliwa
    Od: "wromek" <wromek@...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Twoje wezwanie może olać.

    Zgadza się ale potem takie olanie wywrze na sądzie odpowiedni jego
    wizerunek.

    > Tylko w takiej sytuacji on wystąpi potem o przywrócenie terminu i ty mu
    > oddasz to wszystko razem z kosztami.

    Ty byś tak zrobił - on pracował jako kierowca-trochę tu trochę tam, trochę
    ukradł tu, trochę ukradł tam. Jak dostałem zajęcie komornicze jego pensji to
    (prawie) chciał jechać lać komornika (nieco przerysowuję :)

    > Musiałbyś mieć coś konkretnego i obiektywnego, a nie "plotki z magla".

    A czytałeś to co napisałem do Gotfryda? A to nie wszystko, czym mógłym to
    jeszcze udokumentować :)

    --
    pozdrawiam, wromek