  • Data: 2012-03-07 20:49:32
    Temat: Re: Pracownik kierowca - kradzież paliwa
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 7 Mar 2012, wromek wrote:

    > Możesz rozwinąć? :)

    No zwyczajnie - o ile grożenie donosem celem uzyskania własnej
    korzysci jest karalne, to grożenie celem "zapobieżenia" jest
    spod tej karalnosci wyłaczone.
    IMVHO, wypada uważać żeby czegos nie palnać (karalnego), ale
    po skłonieniu goscia który "zapomniał zgłosić" że owszem, roszczenie
    uznaje (aby nie postawić się w roli złodzieja) sprawę cywilna
    by skutecznie wyprostowało.
    A co do wersji optymistycznej Twoich tez to Andrzej je nieco
    urealnił ;) - acz trzeba przyznać że "nieczytanie pism" wyglada
    z pozoru zachęcajaco, to pismo z sadu z osobistym odbiorem
    raczej każdy przeczyta.
    "Cios w plecy" następuje po obczajeniu kiedy (faktyczny lub
    urojony) dłużnik np. wybędzie na dłuższy urlop, a nie tak sobie
    "z definicji".
    Dziura w procedurze jest, ale nie aż taka jak to przedstawiasz.

    pzdr, Gotfryd