  • Data: 2012-03-08 20:26:21
    Temat: Re: Pracownik kierowca - kradzież paliwa
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2012-03-07 21:21, Użytkownik Andrzej Lawa napisał:

    > Tylko jeśli wygrasz. A przy takich zeznaniach sprawa cywilna jest nie do
    > wygrania, bo masz słowo przeciwko słowu i nie masz żadnej możliwości
    > zrobienia chociażby rewizji czy przeprowadzenia jakichś innych czynności
    > normalnych przy prowadzeniu śledztwa przez policję.

    Nie wygra. Oskarżony chciał robić za "macho" to się kolegom
    w pracy chwalił ile to on tego "dizla" nie "zaoszczędził.
    A w rzeczywistości to normy były zaniżone i jeszcze za swoje
    dokupował. Teraz jak trzeba być naiwnym aby liczyć że bez
    dowodu tylko na podstawie tego że ktoś coś powiedział da
    się uzyskać wyrok skazujący ?