  • Data: 2011-04-19 19:59:23
    Temat: Re: Pracodawca zgubił umowę
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 19.04.2011 21:11, Alek pisze:
    > Użytkownik "piachoo" <t...@g...pl> napisał
    > Jakaż to firma zajmuje się potwierdzaniem lipnych zaświadczeń?

    Nie lipnych. JEGO. Ja rozumiem jego tok rozumowania tak:

    a) ja idę do Medialnego Marka i biorę SuperPlazmę na kredyt.

    b) podaję jego dane babce w okienku, która jest moją kochanką, więc
    udaje, że sprawdziła DO

    c) Bank dzwoni do JEGO PRAWDZIWEGO pracodawcy aby potwierdzić
    wypłacalność. A jego pracodawca nie spodziewając się przekrętu, potwierdza.

    > Przede wszystkim twój podpis.

    Tylko skąd w takim razie te afery ,,zgubił DO i od 5 lat udowadnia przed
    sądami, że nie on wziął kredyt''?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek