eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPracodawca nie może czytać e-maili pracownika › Re: Pracodawca nie może czytać e-maili pracownika
  • Data: 2007-04-07 07:27:20
    Temat: Re: Pracodawca nie może czytać e-maili pracownika
    Od: "GrzegorzG" <grzegorzeg1@_usunto_tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    "januszek" <j...@p...irc.pl> wrote in message
    news:slrnf1e938.ot1.januszek@lexx.eu.org...
    > GrzegorzG napisał(a):
    >
    >> Podpisujesz umowe z pracodawca, ze bedziesz uzywal telefonu do spraw
    >> sluzbowych i koniec.
    >
    > Hmmm... Czy Ty aby czytasz ten watek od poczatku bo w uzasadnieniu
    > wyroku o ktorym tu dyskutujemy bylo napisane, ze te sprawy nie byly
    > uregulowane ani prawnie ani formalnie.
    >

    Czytam, ale jak zawsze dyskusja zmienila tor. W pierwszym poscie nie ma
    sprecyzowane co to jest "prywatna rozmowa telefoniczna" i "prywatny email".

    Stanelo na tym, czy jesli pracodawca daje Ci telefon SLUZBOWY to czy masz
    prawo rozmwiac za jego pomocą o sprawach prywatnych.
    Nie wiadomo, czy w orzeczeniu chodzi o takie rozmowy, czy np. o rozmowy
    prywatne przez telefon prywatny.

    Wg mnie rozmowa prywatna przez telefon sluzbowy w godzinach pracy, to tak
    jak nieuzasadnione wyjscie z pracy na 3 godzinny obiadek.

    Zgadzam sie, ze jesli jest pilna rozmowa prywatna na linii prywatnej
    pracownika, to pracodawca nie ma prawa tego sluchac/czytac maili.
    Problem pojawia sie, jesli polowa wyslanej przez pracownika korespondencji w
    ciagu dnia jest prywatna. Wtedy sie zaczyna psioczenie na pracodawce.. ech..


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1