  • Data: 2007-09-24 20:44:55
    Temat: Re: Praca w innym miejscu niż na umowie
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "edmund" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:op.ty5davkkfjdzhh@hepwqi20.hep.hspol.pl...

    > A wiesz może na ile takie roszczenie jest zasadne. Tzn rozmawiałem z
    > paniami z kadr i według nich to nie ma znaczenia czy mój adres
    > wykonywania pracy się zmienił czy nie. Poza tym panie te tłumaczą to w
    > ten sposób, iż przy podpisywaniu umowy wiedziałem że zmieni się
    > lokalizacja mojej firmy. Według mnie jednak jest to zmiana warunków
    > umowy i pracodawca powinnien mi zaproponować taką zmianę a jeśli ja nie
    > byłbym zadowolony to mogę poprosić o rozwiązanie umowy. Czyż nie?

    Panie z kadr złapały się we własną pułapkę. Skoro utrzymują zajadle, że Ty
    w chwili podpisywania umowy wiedziałeś o przyszłej zmianie miejsca pracy,
    to jak wyjaśnią to, że pracodawca o tym nie wiedział i nie umieścił tego w
    umowie. Jakoś potajemnie przed pracodawcą z paniami z kadr wspólnie i w
    porozumieniu potajemnym planowaliście przenosić tę firmę?

    A co do znaczenia miejsca wykonywania pracy, to im uprzejmie wskaż art. 29
    kp i poleć, by ze swymi genialnymi przemyśleniami zwróciły się do sejmu, by
    stosowna nowelę ustawy wprowadził, skoro uważają, ze miejsce wykonywania
    pracy nie ma znaczenia.