eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPozew o 670_000 PLN za powikłanie po sczepieniu przeciw wirusowemu zapaleniu wątroby typu B oraz błonicy, tężcowi i krztuścowi › Re: Pozew o 670_000 PLN za powikłanie po sczepieniu przeciw wirusowemu zapaleniu wątroby typu B oraz błonicy, tężcowi i krztuścowi
    From: "Stokrotka" <o...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.polityka,pl.soc.prawo
    Subject: Re: Pozew o 670_000 PLN za powikłanie po sczepieniu przeciw wirusowemu
    zapaleniu wątroby typu B oraz błonicy, tężcowi i krztuścowi
    Date: Mon, 24 Aug 2015 20:40:10 +0200

    > Ale wiesz - grozne powiklania u jednego pacjenta na 100 tys, to w skali
    > kraju ~380 osob.
    > Pytanie, czy groznych powiklan po tych chorobach byloby wiecej ?

    Po pierwsze 380 w skali kraju to baaaaaaaaardzo wiele.
    Po drugie, takia odra wcale nie jest taka groźna, wiem bo miałam.
    Po tszecie, pszeczytaj sobie uletkę pszeciętnego wspułczesnego leku:
    tam wymieniane są powikłania pszypadajce raz na 10, raz na 100, raz na 1000
    itp.
    Tyh raz na 100tys jest bardzo mało. Skala jest dużo bardziej niekożystna dla
    szczepionek niż piszesz.

    --
    (tekst bez: ó, ch, rz i -ii)