  • Data: 2008-08-03 09:16:11
    Temat: Re: Potrącenie za wypłate wypłaty
    Od: Wwieslaw <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tristan wrote:

    > Spytaj ich co będzie, jak będziesz przewlekle chory. Jak np. będziesz miał
    > stwardnienie rozsiane i będziesz potrzebował regularnych leków do końca
    > życia. Spytaj czy cię ubezpieczą jak JUŻ jesteś chory.

    Jakis rok temu zyla sobie w kujawsko-pomorskim mloda dziewczyna. Byla w
    takim stadium stwardnienia rozsianego, ze musiala chodzic o kulach. NFZ
    odmowil leczenia, bo slabe rokowania. Lecza tylko takich, ktorzy
    poruszaja sie samodzielnie. Nie wiem jaka jest jej sytuacja dzisiaj -
    ale jesli nie znalazla kasy, to jezdzi na wozku. Drugi przypadek - moj
    kolega. Ta sama choroba, stadium wczesniej - chodzil samodzielnie, ale
    miesnie juz odmawialy posluszenstwa. Odmowa leczenia. Stac go bylo na
    leczenie bez refundacji (kilka tysiecy zlotych miesiecznie), dzisiaj
    jest w kondycji jak przed zachorowaniem. Oto piekny socjalizm. Przeciez
    NFZ to tez ubezpieczyciel, ma ograniczone srodki i musi nimi
    gospodarowac. Ale w sytuacji braku konkurencji gospodaruje kiepsko.

    Wieslaw