  • Data: 2008-08-03 19:13:00
    Temat: Re: Potrącenie za wypłate wypłaty
    Od: Tristan <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z niedziela 03 sierpień 2008 20:35
    (autor Kocureq
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <g74tpu$4nf$1@inews.gazeta.pl>):

    > W każdym razie nie w tym samym miejscu. A gdzie dorabia? A co mnie to...
    > Byle był dostępny kiedy go potrzebuję.

    No tak, ale żerujesz na NFZ. Po prostu dopłacasz za samo dupowłażenie. Bez
    NFZetu nic ci z tego nie wyjdzie.

    > Detal? Owszem, ale piszesz, że max drogo i żenuła - nieprawda. Tanio i
    > przyjemnie.

    Ale dla detali... Płacisz za uśmiech kierownika!

    > Wiem. Nie idealizuję LuxMedów, tylko oponuję, gdy je mieszasz z błotem.
    > Są cholernie przydatne *w takim zakresie, w jakim działają*.

    Tak, jako pijawka na NFZecie. To mniej więcej tak jak korepetycje w szkole.
    Cieszysz się, że dostaniesz korki z biologii od szkolnej biologicy i jest
    na korkach miła, a w szkole opierdala z góry na dół. Ale jakbyś miał
    kompleksowo zapłacić za cały system nauki, to by nie było tak różowo.

    > Chcesz mi powiedzieć, że prezesi firm zarabiający dziesiątki / setki
    > tysięcy miesięcznie aż się garną do zostania ministrem z zarobkiem
    > kilkukrotnie mniejszym, za to z prawie pewnym zmieszaniem z błotem i
    > wywaleniem za kilka lat, niezależnie od wyniku pracy?

    Prezesi? przecie prezesi to nie fachowcy, to kolejne twarze na stołkach,
    tylko w innym sektorze.

    --
    Tristan