  • Data: 2008-08-03 15:02:37
    Temat: Re: Potrącenie za wypłate wypłaty
    Od: Tristan <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z niedziela 03 sierpień 2008 14:42
    (autor Marcin Debowski
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <c...@z...router>):

    > Powtarzasz swoją mantrę bez żadnych konkretów. Ja takie konkrety mogę Ci
    > przedstawić. Jeśli mówię, że pokrywa praktycznie wszystko to pokrywa i są
    > to rzeczy jak np. transplantacje organów, leczenie nowotworów itp. To są
    > detale?
    > I sądzisz, że rodzice nie mogą ubezpieczyć ani ciąży ani dziecka?

    A jak nie ubezpieczyli?
    Poza tym, ubezpieczyciel będzie płacił przez np. 90 lat za dziecko, za które
    rodzice płacili przez 9 miesięcy składkę?

    > Będą płacić do wysokości polisy.

    No właśnie. A w NFZ jedni wykorzystują po prostu więcej, bo są przewlekle
    chorzy, a inni nie wykorzystają swojej składki.

    > Tristan, wyjdź ze skorupki i sprawdź sam. To są mity i demagogia co tu
    > prezentujesz. Nie wiesz i tylko Ci się wydaje a jeszcze demonizujesz. Ja
    > Ci mówię jak to wygląda z pierwszej ręki - tak, mam takie ubezpieczenie.
    > Płacę mniejszą składkę niż kwoty który wymieniał np. Jacek P. Może mi
    > urwac nogę, mogę być przewlekle chory - nie robi. Mam też inne
    > ubezpieczenia związane z niezdolnością do pracy. To nie są koszmarne kwoty
    > a jest to taka inwestycja we własne bezpieczeństwo jak inwestycja w
    > edukację w tym dla własnych dzieci.

    No i ile płacisz miesięcznie i co za to masz?

    --
    Tristan