  • Data: 2008-08-03 09:00:05
    Temat: Re: Potrącenie za wypłate wypłaty
    Od: Wwieslaw <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tristan wrote:
    > A nie? Nawet rozwalili niepodległy Irak dla kasy.
    > Prawo mają do bólu restrykcyjne. Popatrz na większość rzeczy są dwa nurty
    > USA i non-usa. Nawet mp3 se tam nie wolno mieć.
    >
    > irak, prawo autorskie, patenty, slumsy, brak opieki socjalnej, życie
    > składające zwykłych ludzi biegnące wyłącznie w pracy i dla pracy.

    Skrzywiona perspektywa. Pracuje sie tam niespiesznie, dzieki niskim
    podatkom wiecej kasy zostaje Ci w kieszeni - mozesz oszczedzac, opieka
    socjalna wystepuje, w duzej czesci przerzucona na organizacje
    pozarzadowe. Prawo autorskie - a co z nim nie tak? Windowsa mozna tanio
    kupic, komercyjnego radia posluchac za darmoche, plyty CD w sklepach sa.

    Slumsy? Jedz do Torunia zapytaj o dzielnice Debowa Gora i idz zwiedzic -
    ale w swietle slonecznym i biegiem, bo wyjdziesz bez spodni...

    Idealizujesz nasz burdelik, zajrzyj tutaj:

    http://groups.google.pl/group/pl.pregierz/browse_thr
    ead/thread/124e06c76fefb4c5

    Jak widze takie regulacje to chetnie bym sie oddal w rece krwiozerczych
    kapitalistow, kupil dom z basenem i 3 auta, zarabiajac tyle samo co
    tutaj, ale nie oddajac polowy wynagrodzenia do budzetu.

    W sumie tylko odleglosc mnie powstrzymuje, lubie wpadac czesto do moich
    staruszkow.

    Wieslaw