  • Data: 2008-08-03 18:35:44
    Temat: Re: Potrącenie za wypłate wypłaty
    Od: Kocureq <a...@...stopce.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tristan pisze:

    > Czyli detal... jakieś drobnostki... Medyczny pierwszego rażenia, obojętnie
    > jaki, obojętnie gdzie. Do tego ten sam zapewne, który dorabia sobie tam na
    > boku, bo w tym samym czasie ma na drzwiach napisane, że przyjmuje dla NFZ.

    W każdym razie nie w tym samym miejscu. A gdzie dorabia? A co mnie to...
    Byle był dostępny kiedy go potrzebuję.

    Detal? Owszem, ale piszesz, że max drogo i żenuła - nieprawda. Tanio i
    przyjemnie. Dużo czyściej i szybciej niż w NFZ. Nie robią wszystkiego?
    Oczywiście, nigdzie nie pisałem że mam komplet usług za tak śmieszne
    pieniądze.

    > Prawdziwa prywatyzacja zabije takie rozwiązania, bo oni nie mają przecież
    > swoich szpitali, swoich gabinetów etc. Zrobić budkę dla MPR to można, ale
    > dalej są takie ceny, że wiesz...

    Wiem. Nie idealizuję LuxMedów, tylko oponuję, gdy je mieszasz z błotem.
    Są cholernie przydatne *w takim zakresie, w jakim działają*.

    > Wlazłem na ich stronę i co? mają 10 punktów w kraju, z czego 3 w Warszawie i
    > pewnie temu dali ci do wyboru dwa. Ale znów zapomniałeś, że poza DC
    > istnieje jeszcze cały kraj.

    W Warszawie jest 7, nie dali mi dwóch. Czytaj ze zrozumieniem. I
    przestań pisać skrajnie - albo coś jest idealne, albo do niczego się nie
    nadaje.

    Pamiętam, że istnieje kraj poza DC, sam pochodzę spoza. Szukasz na siłę
    czegoś, do czego mógłbyś się przyczepić, bo ktoś pisze coś odmiennego
    niż ty?

    > taaaaaaaaaaaa...........

    Chcesz mi powiedzieć, że prezesi firm zarabiający dziesiątki / setki
    tysięcy miesięcznie aż się garną do zostania ministrem z zarobkiem
    kilkukrotnie mniejszym, za to z prawie pewnym zmieszaniem z błotem i
    wywaleniem za kilka lat, niezależnie od wyniku pracy?

    =^;^= [ [nick][at][nick].com ] =^;^=
    / | [ GG# 1365999 ICQ# 31547220 ] | \