  • Data: 2008-08-03 12:42:52
    Temat: Re: Potrącenie za wypłate wypłaty
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 03.08.2008 Tristan <n...@s...pl> napisał/a:
    > W odpowiedzi na pismo z niedziela 03 sierpień 2008 02:27
    > (autor Marcin Debowski
    > publikowane na pl.soc.prawo,
    > wasz znak: <a...@z...router>):

    > Tak. I dzięki temu możesz leczyć się na detale. Bo jak wyskoczy coś
    > cięższego, to się zdziwisz.

    Powtarzasz swoją mantrę bez żadnych konkretów. Ja takie konkrety mogę Ci
    przedstawić. Jeśli mówię, że pokrywa praktycznie wszystko to pokrywa i są
    to rzeczy jak np. transplantacje organów, leczenie nowotworów itp. To są
    detale?

    > Może to, żem zachorzał za dziecka albo już przy urodzeniu?

    I sądzisz, że rodzice nie mogą ubezpieczyć ani ciąży ani dziecka?

    > Może to, że choroba to nie jednorazowa stłuczka samochodowa?
    > Spytaj ich co będzie, jak będziesz przewlekle chory. Jak np. będziesz

    Będą płacić do wysokości polisy.

    > miał stwardnienie rozsiane i będziesz potrzebował regularnych leków do
    > końca życia. Albo masę innych przewlekłych chorób. Albo jak ci nogi urwie i
    > będziesz niezdatny do pracy.

    Tristan, wyjdź ze skorupki i sprawdź sam. To są mity i demagogia co tu
    prezentujesz. Nie wiesz i tylko Ci się wydaje a jeszcze demonizujesz. Ja
    Ci mówię jak to wygląda z pierwszej ręki - tak, mam takie ubezpieczenie.
    Płacę mniejszą składkę niż kwoty który wymieniał np. Jacek P. Może mi
    urwac nogę, mogę być przewlekle chory - nie robi. Mam też inne
    ubezpieczenia związane z niezdolnością do pracy. To nie są koszmarne kwoty
    a jest to taka inwestycja we własne bezpieczeństwo jak inwestycja w
    edukację w tym dla własnych dzieci.

    > NFZtu nie można sprywatyzować, bo prywatny ubezpieczyciel będzie liczył
    > wyłącznie na zysk.

    Trzeba rozpędzić nie sprywatyzować.

    --
    Marcin